Palun vali soovinimekiri

Hea Teeninduse Kuu Puhastusimpordis

Kiida teenidajat

Hea Teeninduse Kuu Puhastusimpordis

Märts on Hea Teeninduse Kuu ning traditsiooniliselt oleme sel ajal harjunud rohkem tähelepanu pöörama teenindajatele ning ka teeninduse kvaliteedile. Märkame rohkem nii kolleege, kes kliente teenindavad kui ka oma kogemusi kliendina. Meeldiv ja klienti nõustav teenindamine on märtsikuus tähelepanu keskmes ka meil Puhastusimpordis. Kui märkad head, siis kindlasti kiida, sest nii pakud rõõmu nii kiidetavale kui endale.

Teenindus on meie ettevõttes midagi enamat, kui lihtsalt ostu vormistamine, riiulilt kauba ulatamine, arve koostamine või kauba kliendini toimetamine. Meile on oluline, et klient saaks jagu probleemist ja saaks oma töö tehtud kiirelt ja ladusalt. Klienditeeninduse ahelas on olulised kõik eelmainitud detailid, kuid kliendis hea tunde loomiseks tuleb õnnestuda igal ajahetkel. Heast teenindusest saab alguse usaldusväärne kliendisuhe ja pikaajaline koostöö.  

Kuigi Puhastusimpordis nõustame kinnisvarahoolduse valdkonna teemadel peamiselt ärikliente, toimub müügisaalis tihe inimeselt-inimesele suhtlus. Meie klienditeenindajal on vastutusrikas ülesanne pakkuda kliendile asjatundlikku nõu ning professionaalseid ja töötavaid lahendusi. Kliendid, kes ise sageli on lõppkliendi juures teenusepakkujaks, pöörduvad sageli Puhastusimporti mõne erilise küsimuse või probleemiga. Olles valdkonnas ekspert, tundes oma tooteid ja seadmeid ning viies end kurssi uudsete lahendustega, saavad meie müügi- ja klienditeeninduse spetsialistid klientidele soovitada toimivaid lahendusi.

R. Johnston ja G. Clark on kirjutanud oma teeninduse juhtimist käsitlevas raamatus “Service operations management book”, et suurepärane teenindus ei tähenda mitte niivõrd klientide ootuste ületamist, vaid eelkõige lubatu pakkumist ning tekkivate probleemide lahendamist ja päringutele vastamist.

Teadlik valik sünnib koostöös klienditeenindajaga

Kinnisvarahoolduses ei ole kunagi identseid olukordi ja teenindajal on sageli väljakutse pakkuda häid ja toimivaid lahendusi kiirelt.

Puhastusimpordi professionaalse teeninduse aluseks on töötajate regulaarne koolitamine. Peame oluliseks, et iga meie inimene saaks liikuda nii enesearengu teel kui ka kasvada valdkonna spetsialistina. Enamik kaubamärke, mille maaletoojaks oleme, jagavad igapäevaselt meiega teadmisi uutest trendidest, lahendustest ja innovaatilistest toodetest. Julgustame nii teenindajaid kui ka kõiki ettevõtte töötajaid proovima uusi tooteid ja lahendusi, et tekiks toote kasutamisest isiklik kogemus ja nii saaks kliente veelgi pädevamalt nõustada.

Puhastusimpordi särav ja nutikas teenindaja esindab meie põhiväärtusi ja on:

Positiivne
U
uendusmeelne
H
ooliv
A
us
S
aavutustele orienteeritud

Puhastusimport Kiida teenidajat

1. märts 2024