Palun vali soovinimekiri

„Hea teenindaja tunneb oma klienti,“ jagab Andra enda kogemusi

Hea teeninduse kuu

„Hea teenindaja tunneb oma klienti,“ jagab Andra enda kogemusi

Märts on Hea Teeninduse Kuu ning see on hea aeg märgata teenindajaid enda ümber, kes annavad iga päev oma panuse, et lahendada ka kõige keerulisemad klientide probleemid. Puhastusimpordis on suurepärane teenindus väga olulisel kohal, sest heast teenindusest saab alguse usaldusväärne kliendisuhe ja pikaajaline koostöö. Meile on oluline, et klient leiaks alati probleemidele lahendused ning saaks oma töö tehtud kiirelt ja ladusalt.

Hea Teeninduse Kuu puhul teeme lähemalt tutvust Puhastusimpordi Tartu müügiesinduse klienditeenindaja Andraga, kes on juba üle aasta iga päev rõõmsalt meie Lõuna-Eesti klientidele head nõu jaganud. Andra jagas meiega oma lugu, kuidas temast sai klienditeenindaja ja mis talle oma töö juures kõige rohkem meeldib.

Kuidas minust sai teenindaja?

Klienditeenindusvaldkonnas olen töötanud juba aastaid ja seda erinevates kohtades nagu kaupluses, kohvikus ja isegi laeval. Puhastusimpordis alustasin tööd 2021. aasta novembris ehk juba natuke rohkem kui aasta tagasi.

Mida pean kõige tähtsamaks klientide teenindamisel? Mis mulle teenindaja töös kõige rohkem meeldib?

Kõige olulisemaks pean mina klientide teenindamisel nendega suhtlemist. Väga palju loeb see, millise suhtluskogemuse saab klient oma esimesel ostul. Minu jaoks on tähtis pakkuda kliendile parimat teenindust, selgitades välja kõik tema vajadused ja leides talle parimad lahendused. Teenindaja töös meeldib mulle kõige enam see, kui klient ütleb mulle, et ta sai parima teeninduskogemuse ja sellel hetkel tunnen ma tõelist rõõmu.

Millised omadused teevad heast teenindajast suurepärase teenindaja?

Ma arvan, et heast teenindajast teeb suurepärase teenindaja see, kui ta tunneb enda klienti. Muidugi ei saa keegi alati kõiki inimesi tunda, aga kui teenindajana tunnen ära isikud nende käitumise ja suhtlemise järgi, näitab see mulle täpselt mismoodi seda klienti teenindada. Kliendid jagunevad samuti erinevatesse rühmadesse. Enamasti on klientideks kiirustajad või need kliendid, kes soovivad rohkem konsultatsiooni. Kui teenindajana suudan ära teenindada kiirustaja nii nagu talle meeldib ehk kiirelt ja positiivselt, siis jääb ta oma ostukogemusega rahule. Näiteks kliendid, kes soovivad saada konsultatsiooni, siis nende jaoks tuleb võtta aeg ja mõnikord on läinud sellised konsultatsioonid pikaks. Kui tunda oma tööd ja seda, mida müüd, siis tekib klientides suurem huvi erinevate toodete vastu.

Kindlasti on veel üks oluline asi, mis teeb heast teenindajast suurepärase teenindaja see, kui teenindajale meeldib oma töö. Kui teenindajana teen seda tööd, mis mulle meeldib, saavad sellest ka kliendid väga hästi aru.

Kuidas hoiad ennast heas tujus ka rasketel aegadel?

Kui su ümber on ühtehoidev ja toetav kollektiiv, siis enamasti ongi hea tuju. Kui tekivad probleemid või mured, oleme me kollektiivis üksteise jaoks olemas ja see annab väga palju motivatsiooni juurde. Üks asi mida tuleb ka teenindaja töös meeles pidada on see, et kõigel, mis ei ole sinu muuta, ei tohi lasta end häirida.

23. märts 2023