Palun vali soovinimekiri

Miks tellib SOL Baltics kaupu Puhastusimpordi tellimiskeskusest?

Tellimiskeskus

Miks tellib SOL Baltics kaupu Puhastusimpordi tellimiskeskusest?

SOL Baltics – kolmes Balti riigis kinnisvarahoolduse teenuseid pakkuv ettevõte tellib objektide kulukaubad Puhastusimpordi online tellimiskeskusest. Priit Sipelgas, SOL Baltics Eesti tegevjuht jagab meiega lahkelt oma kogemusi ja valgustab, miks online tellimiskeskuse kasutamine on oluline, kuidas muudab tellimiskeskus igapäevast töökorraldust efektiivsemaks ning millised tegevused aitavad jätta keskkonnale väiksema jalajälje.

Puhastusimport-tellimiskeskus-SOL-Baltics-Eesti-tegevjuht-Priit-Sipelgas

Miks suunas SOL Baltics objektide kulumaterjalide tellimise Puhastusimpordi tellimiskeskusesse?

Otsuse tellida kulukaubad objektidele tellimiskeskuse kaudu tegime juba aastaid tagasi ja selleks on erinevaid põhjuseid. Nimelt nägime, kui palju aega kulus objektijuhtidel kaupade ostmisele kauplusest või telefoni teel ning hiljem ka nende objektidele sõidutamisele. Tööpäevas on loetud tunnid ja me soovime, et iga inimene saaks need pühendada oma põhitööle, milleks objektijuhtide puhul on objektil töö korraldamine ja korrashoiu tagamine ning jooksvalt teenindajate toetamine.

Oleme SOL Balticus kaug- ja hübriidtööd harjutanud juba enne koroonaaja tulekut. Inimesed on varustatud kaugtööks vajalikuga ja saavad töötada kõikjalt, kuhu tööülesanded neid viinud on. Nii olemegi kokku leppinud, et tellimusi teevad juhid tellimiskeskusest ja hoiavad sõitude arvelt kokku väärtuslikku tööaega. Meil on suur meeskond ja loomulikult võttis inimeste harjumuste muutmine aega, kuid tänaseks tehakse 80% tellimustest online keskkonnas ja see teeb rõõmu.

Milliseid eelised on tellimiskeskusest tellimisel?

Aja kokkuhoid loomulikult nagu eelpool mainisin, kuid kasusid on veelgi. Online keskkonnast näeb näiteks objektide kaupa kõiki varasemaid tellimusi ja väga mugav on teha kordustellimusi. Soovinimekirjas saavad tellijad juba ette ära märkida objektil vajalikud või oma lemmiktooted. Väga oluline on ka ülevaate võimalus objektidel kasutatavatest kulukaupadest ja tellimustest ning millised on olnud kulukaupade mahud ja eelarved. Ka majasiseselt liigub info kiiremini kui kõik on nn online´is nähtav. Varem oli sageli kogu objekti puudutav teave objektijuhi märkmikus ja kui personal vahetus, siis võis info puudumine tekitada ebameeldivaid olukordi.

Kui tellimused tehakse distantsilt, siis kuidas saavad töötajad infot uute lahenduste ja toodete kohta?

Meile on oluline, et töötaja kasutaks tööaega oma põhitööle, mitte logistikale igapäevaste kaupade tarnimisel objektidele. Seetõttu lähtume põhimõttest, et jooksvad tellimused vormistatakse ära kiirelt tellimiskeskuses, kuid kord kuus leiavad inimesed aega ja käivad müügiesindustes uute toodetega tutvumas, vestlevad oma kontaktisikutega ning osalevad Puhastusimpordi koolitustel. Panustame oma töötajate koolitustesse erinevatel tasemetel, sealhulgas ka valdkonna ning tootekoolitustesse, et pakkuda oma klientidele kvaliteetset kinnisvarahoolduse teenust.

Millised tegevused aitavad jätta keskkonda väiksema jalajälje?

Alustame kasvõi kulukaupade laialiveost objektidele. Kui iga inimene sõidab eraldi kaupa ostma ja siis erinevatele objektidele seda viima, ei ole selline tegevus keskkonnasõbralik. Hindame väga, et kaubad tarnib objektidele kas kullerfirma või Puhastusimpordi transpordimeeskond.

Hindame väga partnerlust ja laiemat koostööd, et meie töötajad saaksid keskenduda oma põhitegevusele. Meile on oluline, et liigume keskkonnasõbralike lahenduste suunas nii oma vahendites kui ka tööprotsessides.

18. märts 2022